Heb KPN gebeld. Ben ik wat wijzer ? Niet veel.....
Men erkende dat er onlangs werkzaamheden waren uitgevoerd aan het één of ander. Wat is me niet geheel duidelijk.
Dat was inderdaad op of rond de 12e. De dag dat bij mij de problemen zijn begonnen.
KPN zegt geen support te geven op Trackr. Dat snap ik. Men zegt dat daar alles werkt en dat is 't dan. Men adviseerde mij om een nieuw Internet-profiel aan te maken in m'n telefoon, ( in mijn geval een N 97 ) en deze als 1e prioriteit in te stellen in de instellingen.
Ik ben naar de site van KPN Hi gegaan, heb daar alle instellingen exact overgenomen in m'n Nokia en deze internet-verbinding als standaard ingesteld. Vervolgens oude toegangspunten en settings verwijderd, Toestel uit en aan gezet en geprobeerd.
Resultaat was helaas niet okee. Mijn internet-verbinding werkt nog steeds prima, mail kan ik nog steeds ophalen enzo, maar Trackr weigert nog steeds dienst.
Ik weet het dus ff niet meer.
Ik hoop dat iemand anders nog met een oplossing komt, of dat Trackr nog suggesties heeft. Het probleem zal zich niet zomaar vanzelf oplossen.
Helaas heb ik net m'n abootje een aantal maanden geleden verlengd zodat ik er nog een dik jaar aan vast zit, anders zou dit voor mij een reden kunnen zijn om over te stappen naar bijvoorbeeld Vodafone of iets anders....
Ik wil een volledig werkend geheel hebben, en geen beperkingen die iemand anders mij oplegd. Waarom kan een gebruiker van een andere aanbieder wél gebruik maken van Trackr, en een KPN-Hi-er niet ? Dat snap ik niet....
Ron