in Search

trackr! voor Android

Last post 04-13-2012, 10:18 by Freddy. 66 replies.
Page 4 of 5 (67 items)   < Previous 1 2 3 4 5 Next >
Sort Posts: Previous Next
  •  02-03-2011, 18:15 1986 in reply to 1983

Re: trackr! voor Android

phonez:

ik denk er net zo over, het android-systeem zou er toch perfect voor moeten zijn. misschien is het aandeel van de Android-markt gewoon nog niet groot genoeg, maar het is technisch gezien absoluut niet minder dan een Iphone of Blackberry. ik wacht met spanning af!

Uhhmm denk t niet dat t aan t marktaandeel ligt. Er zijn veruit meer Andoids dan iphones (blij toe , maar dat is misschien persoonlijk) Dit is na te lezen op: http://www.connexie.nl/actueel/3744/canalys-android-grootste-mobiele-os.html (publicatie van gisteren 02-feb-2011)

32,9% android en 16,2% iphone.

Dus waarom een applicatie maken voor een kleinere markt? Ik weet t niet. Als t op android uit komt ben ik er zelf bereid een paar euro voor neer te leggen!

•  02-17-2011, 20:25 1989 in reply to 1956

glympse is ook voor de android...
  •  02-18-2011, 7:38 1991 in reply to 1989

En glympse biedt bij lange na niet de functionaliteiten (historische gegevens, gemiddelden, vrienden etc) die trackr wel biedt....

Voor trackr ligt er een enorme kans, omzet en userbase bij Android, die is de komende jaren zowel nog wel leading mbt marktaandeel smartphones... Pakken ze die kans niet, dan komt er vanzelf een ander pakket die wel de functionaliteiten biedt die trackr nu heeft voor iphone en windows mobile, en dan ben je gezien. Zou jammer zijn 

•  02-24-2011, 20:22 1993 in reply to 1963

euh, dwz je laat de ene mobiel verbinding maken met de andere en de data gaat via de mobiel (met Andriod) met internet naar buiten en de gps wordt geregelt door de mobiel met WM?
  •  03-13-2011, 19:50 2004 in reply to 1993

Heb net via contact gevraagt of en een android versie komt en hoop op een positief antwoord.

Er zijn er meerdere die graag een android versie van trackr! zien en stel voor dat er zoveel mogelijk  ook een berichtje via contact sturen zodat men hier bij track! toch inzien dat er vraag naar is.

Gr. Harrie

•  03-20-2011, 21:25 2009 in reply to 2004

harrieklomp:

Heb net via contact gevraagt of en een android versie komt en hoop op een positief antwoord.

Er zijn er meerdere die graag een android versie van trackr! zien en stel voor dat er zoveel mogelijk  ook een berichtje via contact sturen zodat men hier bij track! toch inzien dat er vraag naar is.

Gr. Harrie

De developer leest dit forum gedeelte ook wel.

Ben alleen bang dat er nooit een Android versie zal komen anders had de developer ons wel gerust gesteld hier op het forum.

•  03-22-2011, 23:31 2010 in reply to 2009

J.pikaar:

De developer leest dit forum gedeelte ook wel.

Ben alleen bang dat er nooit een Android versie zal komen anders had de developer ons wel gerust gesteld hier op het forum.

Stil in een hoekje zitten wachten zal ook niet helpen, dus dan maar af en toe onder de aandacht brengen zodat men bij trackr! ziet dat er vraag naar is.

•  03-25-2011, 15:29 2013 in reply to 2010

En daarom ben ik zo lang maar overgestapt op Glympse.com. De nieuwste versie biedt voor mij de benodigde functionaliteit.
  •  03-25-2011, 17:14 2014 in reply to 2013

Glympse heeft het hele grote nadeel dat je maximaal 4 uur lang je positie kunt delen en daarna moet herstarten. Uit de FAQ's:

Is there any way to share my location or movements with someone all the time?
    Not at this time. Our time-based approach provides inherent personal security and privacy controls, and the current offering provides a limit of up to four hours that you may share your whereabouts. 

•  03-28-2011, 10:32 2015 in reply to 2014

Ik ben het met je eens dat dit een nadeel is, maar voor mij is het belangrijkste dat het thuis front weet wanneer ik thuis ben. Wat ik wel een voordeel vindt van Glympse is dat het mogelijk is om via SMS te locatie te delen.
  •  04-02-2011, 9:44 2016 in reply to 2015

Ik ben ook van Trackr overgestapt op Glympse.

Bovengenoemd nadeel is te omzeilen door je Glympse expire tijd te verlengen tijdens het sharen.

Eerst 4 uur selecteren en dan ergens tegen het einde van je tijd, je tijd aanpassen van je Glympse en dan weer op 4 uur zetten.

Trackr luistert niet naar de klant / wensen dus het hoeft niet meer van mij ook. Ik ga er niet om zitten bedelen.

Iemand anders zal de stok wel oppakken...

•  04-24-2011, 15:20 2020 in reply to 1887

Genoeg belangstelling voor een android app, maar nog steeds niet te downloaden. Gemiste kans!
  •  04-24-2011, 22:24 2021 in reply to 2020

Lees eerst de homepage even!

On Monday april 4th 2011 Marco Kraaijeveld has passed away in presence of his close relatives.

Marco was 35 years old and fought for almost one and a half years with every might against Cancer, a battle he couldn't win.

Marco developed his brainchild trackr! entirely by himself, it was his great passion and love.

Even whilst fighting cancer, he created the trackr! iPhone App, unfortunately as his last piece of work.

•  06-14-2011, 14:58 2040 in reply to 2021

Heel erg verdrietig nieuws inderdaad! Vreselijk om "klagers" in deze thread te lezen terwijl de developer er hart en ziel in heeft gestoken maar ondertussen voor z'n leven vocht.

Ik heb op Android genoeg GPS tracker achtige tooltjes gevonden die GPX/KML e.d. exporteren. Wie kan er eens kijken wat voor verkeer er voorbij komt wanneer een track en/of locatie wordt verstuurd (wireshark/proxy logs/netwerksniffer)? Als het een redelijke eenvoudige HTTP POST is van wat GPX data dan wil ik wel een poging wagen aan een quick fix voor android...

Filed under: , ,
  •  06-21-2011, 14:04 2043 in reply to 2040

Ik kan wel even kijken of ik daar achter kan komen.

Alleen hoe lang blijft de server nog bestaan?

Page 4 of 5 (67 items)   < Previous 1 2 3 4 5 Next >
View as RSS news feed in XML