in Search

Wie gebruikt er Trackr en waarvoor?

Last post 06-27-2010, 17:06 by verdwaald. 64 replies.
Page 3 of 5 (65 items)   < Previous 1 2 3 4 5 Next >
Sort Posts: Previous Next
  •  09-08-2008, 13:23 964 in reply to 479

Re: Wie gebruikt er Trackr en waarvoor?

Zaterdag een heel stuk met de metro in Rotterdam zuid gereden en trackr deed het prima!

Metro rijdt daar wel bovengronds, op  palen :-)

•  10-17-2008, 23:15 1019 in reply to 849

Ik ben werkzaam in de ICT en zit niet altijd op een vaste plek, vaak meerdere dagen per week bij dezelfde klant maar niet altijd vaste dagen, daarnaast ben ik meestal 1 dag per week op kantoor of elders in het land.

Ik heb een website opgezet waarop ik de kaart van Trackr! toon met de actuele positie zodat collega's (en andere belanghebbenden) kunnen zien waar ik in de lande ben. Daarnaast heb ik op de site ook m'n contact gegevens staan en een mogelijkheid om direct met mij te chatten, als ik online ben uiteraard.

Aangezien ik o.a. internet en intranet sites bouw en de beschikking heb over eigen webservers is dit ook een beetje hobby van me. Ik ben nog druk op zoek naar andere toepassingen die ik hiermee kan combineren.

•  11-09-2008, 23:11 1050 in reply to 1019

Ik gebruik het om mn afdalingen van pistes en van de pistes af te tracken ;) voor mn telefoon een 3300mah accu bestelt waarmee hij het +/- 4 dagen volhoud met trackr aan en bt :)
  •  11-19-2008, 7:47 1065 in reply to 1050

Ik gebruik trackr zodat collega's/dinnetje thuis en andere geintresseerden kunnen zien waar ik uithang. Daarnaast is het leuk om achteraf de ritstatistieken na te kijken (zeker als je file of een omleiding gehad hebt). Vooral de terugweg uit Wenen (heenweg had ik nog geen autolader, en dat vind de htc touch diamond niet leuk met trackr aan :P) is een leuke track geworden. Toevoegen mag :)
  •  12-29-2008, 19:04 1141 in reply to 115

Ga het volgende week gebruiken om mijn skiroutes aan het thuisfront door te geven. Wellicht ook handig als je onder een lawine komt.
  •  01-09-2009, 9:53 1149 in reply to 1141

Wie gebruikt er Trackr en waarvoor?

Nu vooral om even te kijken wat ik allemaal gefietst/gelopen/gereden heb.

Zodra het betere weer er aan komt ga ik het wel gebruiken om mn mountainbike tochtjes in kaart te brengen

•  01-25-2009, 12:11 1164 in reply to 115

ik gebruik trackr sinds een paar dagen, ik wil hem gaan gebruiken in onze wednesday night skate groep om de gereden routes vast te leggen op mijn site. pas een keer iets vast kunnen leggen, daarna steeds GPS signal too low of zoiets gehad.

heeft iemand daar trouwens een oplossing voor ? ik heb hem geinstalleerd op een N96

•  01-29-2009, 20:44 1170 in reply to 1164

Hoi,

Ik heb gisterenavond Trackr geinstalleerd op mijn HTC S710. TomTom krijg ik alleen dan niet meer aan de praat maar ik blijf nog wel even testen. Ik heb meerdere BT-koppelingen (oa GPS-muis, oortje, etc) dus misschien dat het daar ergens mis gaat.

Ik gebruik Trackr via de Hyves-gadget om bekenden te laten weten waar ik zit (ik rij zo'n 2000 kilometer per week) en daarnaast is het voor de vrijwilligers van www.flitsservice.nl nu mogelijk om te kijken waar ik zit wanneer er een melding van een radar of laser controle binnenkomt die ze niet nauwkeurig kunnen verwerken en mij in te seinen om, als ik in de buurt ben, even een controle uit te voeren. In TomTom laad ik met grote regelmaat een POI-bestand in vanaf www.flitsservice.nl waardoor ik gewaarschuwd wordt voor gemelde controles, gezien mijn aantal kilometer zowaar geen overbodige luxe.

Het lage signaal waar CoolRunnings het over heeft heb ik vandaag ook gezien toen ik aan het testen was met instellingen van de com-poorten in combinatie met de GPS-muis.

Ik hoop veel mensen enthousiast te maken al hoe wel mijn vriedenlijst met name zal gaan bestaan uit gebruikers die zich wat meer richten op het melden en controleren van gemelde radarcontroles.

•  02-05-2009, 0:53 1180 in reply to 1170

Ik zit trackr! uitvoerig te testen, hoe ik 'm het stabielst op m'n P3300 kan laten draaien naast TomTom.

Wil trackr! komende zomer laten draaien, want dan wil ik een rondje europa gaan rijden. En dan kunnen vrienden zien waar ik uit hang. Dat dan naast een blog met foto's. Ben wel benieuwd hoe hard mijn telefoonrekening omhoog zal springen van al die GPRS-kosten in EU-landen en niet-EU-landen. Maar goed, heb nog even om te sparen.

Daarnaast krijg ik opmerkingen van m'n collega die dan weer eens ziet dat ik te hard heb gereden. Maar die neem ik dan maar voor lief ;)

•  02-24-2009, 15:21 1202 in reply to 1180

ik gebruik trekker gewoon omdat ik het wel een leuk programma vindt. en ik ben ook vaak op de weg voor mijn werk.

ik lees vaak over dat de batterij snel leeg gaat maar als ik mijn trackr, tomtom, bt samen met ingebouwde gps aan heb staan kan ik er zo'n 6 uur mee doen vindt redelijk lang.

ik gebruik de X1 Xpreia trouwens 

voeg mij maar toe als je wilt 

•  03-03-2009, 16:01 1209 in reply to 1202

Hallo,

Ik heb trackr nu een paar weken op mijn HTC diamond staan en ben er over het algemeen wel tevreden over. Af en toe slaat de GPS vast en heb ik in Munchen geen beriek maar dat ligt aan de telefoon.

Ik werk als koerier en gaat daarvoor ook geregeld naar Duitsland en vind het wel grappig om achteraf de route terug tekijken.

Ik heb een link staan op mijn eigen website (www.familiedolleman.nl) en daar kijken me vrienden en familie ook nog wel is mee als ik weer is een leuke rit heb.

Heb alleen nu twee tracks op mijn telefoon staan die hij niet wil versturen. Weet iemand hoe ik ze kan verwijderen?

Groet van trackr ID: Roydol

•  03-06-2009, 15:47 1216 in reply to 1209

Ik gebruik Trackr in eerste instantie om wat langere ritten nadien nog eens na te lopen, en aangezien ik nogal een liefhebber ben van statistieken zoals tijd en gemiddelde snelheid beleef ik daar veel plezier aan. Ik vindt het jammer dat ik niet eerder op de hoogte was van dit briljant stukje speelgoed, want ik had graag mijn ritje naar zuid Spanje van vorig jaar via Trackr opgeslagen, ook omdat ik dan precies kon zien waar ik was gestopt omdat er een aantal rustplekken waren die ik ook dit jaar weer wil bezoeken, maar ik zo stom van ben geweest niet de naam van op te schrijven.

Voorts is het natuurlijk enorm handig als ik naar iemand to ga, dat die persoon kan zien of ik er al bijna ben.

Ik draai hem op mijn Blackberry Pearl.

•  03-17-2009, 10:35 1226 in reply to 557

Ik draai Trackr op mijn MDA vario IV. Gebruik het aangezien ik voor mijn werk dagelijks op de weg zit. En ik het ook wel eens leuk vind om mijn route's terug te zien. Verders kom ik voor mijn werk op de meest gekke plekken dus is soms wel grappig om te zien. Ook vergeet ik mijn eoind of begin tijden op te schrijven en via Trackr kan ik deze altijd terug vinden. Gr, Ps je mag mij eventueel toe voegen
  •  03-17-2009, 14:16 1228 in reply to 1226

Gebruik hem sinds een paar dagen. voornamelijk als ik met de motor weg ben.
    Iedereen vraag altijd waar je bent geweest of waar ben je als ze bellen. Nu zeg ik gewoon sjek de website en klaar.
  •  03-18-2009, 10:15 1230 in reply to 1228

Ik ben er sinds gister mee begonnen. Alleen gebruik mijn telefoon (Nokia N82) hiervoor, en  is de ontvangst niet altijd even goed. Het kans soms even duren voodat ik ontvangst heb. En daarnaast vreet het ook batterijen.

Ik heb wel een link op hyves gezet zodat een select aantal personen kan zien waar ik ben of voor het laatst verbinding had.

Ik ga het vooral gebruiken bij tochtjes met de auto of tijdens vakantie. En als ik ga hardlopen.Kan ik zien waar ik geweest ben en wat m'n gemiddelde snelheid was. 

Page 3 of 5 (65 items)   < Previous 1 2 3 4 5 Next >
View as RSS news feed in XML