Hoi,
Ik heb gisterenavond Trackr geinstalleerd op mijn HTC S710. TomTom krijg ik alleen dan niet meer aan de praat maar ik blijf nog wel even testen. Ik heb meerdere BT-koppelingen (oa GPS-muis, oortje, etc) dus misschien dat het daar ergens mis gaat.
Ik gebruik Trackr via de Hyves-gadget om bekenden te laten weten waar ik zit (ik rij zo'n 2000 kilometer per week) en daarnaast is het voor de vrijwilligers van www.flitsservice.nl nu mogelijk om te kijken waar ik zit wanneer er een melding van een radar of laser controle binnenkomt die ze niet nauwkeurig kunnen verwerken en mij in te seinen om, als ik in de buurt ben, even een controle uit te voeren. In TomTom laad ik met grote regelmaat een POI-bestand in vanaf www.flitsservice.nl waardoor ik gewaarschuwd wordt voor gemelde controles, gezien mijn aantal kilometer zowaar geen overbodige luxe.
Het lage signaal waar CoolRunnings het over heeft heb ik vandaag ook gezien toen ik aan het testen was met instellingen van de com-poorten in combinatie met de GPS-muis.
Ik hoop veel mensen enthousiast te maken al hoe wel mijn vriedenlijst met name zal gaan bestaan uit gebruikers die zich wat meer richten op het melden en controleren van gemelde radarcontroles.