in Search

Wie gebruikt er Trackr en waarvoor?

Last post 06-27-2010, 17:06 by verdwaald. 64 replies.
Page 1 of 5 (65 items)   1 2 3 4 5 Next >
Sort Posts: Previous Next
  •  07-13-2007, 0:50 115

Wie gebruikt er Trackr en waarvoor?

Ik was wel benieuwd hoe groot de community nu eigenlijk is, en voor welke doelen Trackr gebruikt word. Ook is mijn vriendenlijst nog beangstigend leeg. (dus voeg nielsbruin vooral toe!) 

Ik gebruik Trackr voornamelijk op de terugweg van het werk (op de fiets), zodat mijn vriendin kan zien hoe laat ik thuis kom (en wanneer ze het eten klaar moet hebben ;)). Tevens is het leuk om te zien, hoe snel en hoe ver ik heb gefietst.  

O ja, ik was ook wel benieuwd wat voor features er nog in de pijplijn liggen. Want kunnen we verwachten in volgende releases? 

•  07-14-2007, 2:12 116 in reply to 115

Re: Wie gebruikt er Trackr en waarvoor?

Beste Niels,

Heb vanavond even half uurtje aan de telefoon en Trackr besteed en het werkt fantastisch!
    Op de p3300 HTC even poortje wijzigen en het draait.
    Ga hem nu eens even uitproberen.

Zal mn bevindingen laten weten

Ben

•  07-16-2007, 11:24 117 in reply to 115

Nield hoe doe je dat dan met je code geef je die iedere keer aan haar door of laat je hem de hele dag open staan.

Was benieuwd

•  07-18-2007, 13:17 119 in reply to 117

Gert:

Niels hoe doe je dat dan met je code geef je die iedere keer aan haar door of laat je hem de hele dag open staan.

Was benieuwd

Ik heb nu de embed code op een stukje van een website staan, dus laat ik haar daar op kijken. Ik hoop wel dat de die code een keer gaat veranderen, zou een stuk makkelijker zijn. 

•  07-18-2007, 15:35 120 in reply to 119

Ik gebruik inderdaad ook de embed.
    Standaard geef ik iedereen toegang, maar heb via een htaccess file de beveiliging toegepast.

Zo kan ik ook met meerdere gebruikers werken.

Ik gebruikte het voor zakelijke ritten, gemakkelijk om te zien wat de afstanden waren (bijtelling) en zoals Niels al zei; een vriendin die graag wil weten waar je uithangt ;)

•  08-01-2007, 0:10 142 in reply to 115

Ik vind 't vooral leuk om dit soort nieuwe applicaties te proberen en ermee te experimenteren. Ik zit vaak op de fiets dus ik denk dat ik 'm daarvoor eens ga gebruiken.

Een eerste poging met m'n HTC P3300 en de positie te embedden op mijn eigen site werkt goed!

•  08-02-2007, 23:06 147 in reply to 119

Die stuur ik via e-mail dan aan haar door, daarom wil ik eigenlijk een eigen code dat is veel makkelijker.

•  08-12-2007, 17:59 164 in reply to 115

ik heb je toegevoegd ben ook wel benieuwt hoe dat is heb ook nog geen vrienden erbij staan ik gebruik hem eingenlijk voor hetzelfde doeleind en dat ik routes terug kan vinden

gr ivo

•  12-05-2007, 14:52 428 in reply to 115

Momenteel ben ik er nog enorm mee aan het experimenteren, maar ik zou het graag gebruiken voor ons buitenlands Jin kamp met de scouts. Op die manier kunnen de ouders hunne spruit volgen en kunnen we achteraf de weg in kaart brengen.
  •  12-06-2007, 22:47 436 in reply to 115

Hoi Niels.

Ben nieuw hier...

Wij gaan aankomend jaar naar Afrika (www.2brothers2africa.nl) voor het goede doel.

Op deze wijze kunnen mensen ons volgen via de website.

Ben alleen nog ff aan het kijken hoe we kunnen koppelen aan google earth.

•  12-08-2007, 19:29 437 in reply to 115

Ik hoop m te kunnen gebruiken om eerste instantie gereden toutes op de fiets te registreren. Met de auto geprobeerd en geen probleem met een half uurtje data.  Vandaag eerste poging gedaan op de fiets. Leek helemaal nergens op, geen data (HTC P3300).

Zijn er uberhaupt ervaringen met fietsters?

Groetjes

Roy

•  12-31-2007, 14:08 479 in reply to 437

ik gebruik het voor fiets,bus,trein,tram

metro  zal wel niet lukken :P

•  01-07-2008, 19:44 500 in reply to 479

Ik zou m willen gebruiken om fietsroutes te registreren, maar helaas trackr werkt niet met WM6 NL.

Zijn er goede alternatieven?

•  01-07-2008, 19:51 502 in reply to 500

RoydeGoei:

Ik zou m willen gebruiken om fietsroutes te registreren, maar helaas trackr werkt niet met WM6 NL.

Zijn er goede alternatieven?

trackr werkt prima met WM6 NL, alleen op een HTC P3300 zijn er mogelijk problemen. Met dit toestel wordt getest, later deze week meer.

•  01-31-2008, 20:15 557 in reply to 115

Nikozz heeft een nokia n95

Ik gebruik het voor het geotaggen van foto's.

Je route exporteren naar .gpx en met GeoSetter vervolgens je set foto's syncen. Voorheen gebruikte ik Nokia Sports Tracker, maar op een volle accu (zonder je route live online te laten zijn) kom ik maar tot een sessie van drie á vier uur. Dit komt vooral door de uitvoerige statistieken die hij blijft bijhouden.

Ik ga dit stukje software eens uitvoerig testen.

Page 1 of 5 (65 items)   1 2 3 4 5 Next >
View as RSS news feed in XML