in Search

Wie gebruikt er Trackr en waarvoor?

Last post 06-27-2010, 17:06 by verdwaald. 64 replies.
Page 4 of 5 (65 items)   < Previous 1 2 3 4 5 Next >
Sort Posts: Previous Next
  •  04-21-2009, 22:08 1306 in reply to 1230

Re: Wie gebruikt er Trackr en waarvoor?

Ik ben vrachtwagenchaufeur, ik gebruik hem voor de route.

tevens is het makkelijk om te laten zien waar ik heb gereden (makkelijk als de baas loopt te zeuren)

•  05-06-2009, 21:44 1339 in reply to 1306

Wij willen trackr gaan gebruiken voor het Live tracken van onze ballonvaarten.

1- Om de mensen die niet meegaan de mogelijkheid te geven om onze ballonvaart live te volgen.

2- Om onze Crew die de ballon volgen te laten weten wat de route is en waar we gaan landen, geland zijn.

Gaan dit binnenkort testen op www.ec.nl/track.html Uitdaging wordt in deze dat er op hoogte waarschijnlijk geen gprs verbinding mogelijk is. Wel hopende zodra we op lage hoogte varen de verbinding wordt opgepakt zodat de track en positie verzonden kan worden.

Groet

Rick

•  05-08-2009, 7:26 1343 in reply to 1339

Eclipse:
    Wij willen trackr gaan gebruiken voor het Live tracken van onze ballonvaarten.

1- Om de mensen die niet meegaan de mogelijkheid te geven om onze ballonvaart live te volgen.

2- Om onze Crew die de ballon volgen te laten weten wat de route is en waar we gaan landen, geland zijn.

Gaan dit binnenkort testen op www.ec.nl/track.html Uitdaging wordt in deze dat er op hoogte waarschijnlijk geen gprs verbinding mogelijk is. Wel hopende zodra we op lage hoogte varen de verbinding wordt opgepakt zodat de track en positie verzonden kan worden.

Wij zijn van het werk een keer met een ballon weggeweest, maar trackr deed het prima (ook de dataverbinding) op een htc touch diamond en een n95 (collega), nu zijn we niet erg hoog geklommen, maar volgens mij heb je nog aardig lang signaal/bereik...

•  05-10-2009, 0:11 1350 in reply to 1343

Vandaag getest voor zowel de luchtballon als de volgauto.

http://www.trackr.nl/user/Eclipse/live/

Wij zijn tot ca 2 kilometer hoog geweest in het begin en de ballon was live te volgen, prachtig. Bij Eemnes zijn we gezakt naar een 300 meter en zien we wat hikjes in de track, apart. In ieder geval goed dat na de hikjes het tracking doorgaat en niet stopt.  Toppertje.

Screens van de track staan op http://www.ec.nl/html/09-05-2009__van_westbroek_naar.html

Rick de Groot, Eclipse Ballooning

•  05-12-2009, 20:54 1358 in reply to 115

Ik gebruik hem vooral om mij n fietsvakanties in kaart te brengen, en de thuisblijvers te laten zien waar ik ben.
    Helaas is de emmbedded code niet genoeg voor mij om het weer te geven op mijn eigen site.

R.

•  08-05-2009, 23:46 1466 in reply to 1358

track heeft me al van z`n 5 bekeuringen afgeholpen.

mijn baas wilde mij 2 x een bekeuring in mijn maag splitsen omdat ik daar geweest zou moeten zijn (vast leveraders) maar die dag had hij niets.(je mag daar niet stil staan op de weg) ik kon dus bewijzen dat ik die dagen niet in die straat ben geweest.

2 x voor te hard rijden. (nu weet ik ook wel dat dat niet gelijk loopt maar toch)

en 1 x voor telaat en winkelcentrum in rijden (tussn 8:00 en 10:00 mag je er rijden daarna is ht een voetgangers gebied) tijd op de bon was 11:23 mijn tijd was 9;02

dit alles kon ik bewijzen via trackr. 

•  10-05-2009, 15:49 1504 in reply to 557

Ik heb het net geinstalleerd, en ff bekeken. Het lijkt me leuk om hiermee mijn hardloopstatistieken bij te houden. Waar ik loop, hoe hard, en wanneer :)
  •  11-27-2009, 22:38 1532 in reply to 1504

Al drie jaar (vanaf week 14 2007) log ik dagelijks m´n heen- en terugreis van en naar werk. 

Dat levert hele leuke bruikbare data op. Het begon als een testje, een geintje. Maar nu is het echt een routine geworden.
    Ik heb een HTC Touch HD en heb Trackr onder een knop geprogrammeerd. ´s Ochtends prik ik de telefoon in de USB lader, druk 3 seconden op de beltoets en Trackr start met loggen en uploaden. 

Zo weet ik nu op basis van afgelopen jaren (gemiddelden) plus de verwachte gemiddelde toename van de gemiddelde weeksnelheid (volgt u me nog)
    dat m´n weekgemiddelde in de "snelste week" van het jaar, week 51, rond de 123 km/u zal zijn.

Je leert er ook frustrerender zaken door, namelijk hoe lang je eigenlijk in de auto doorbrengt...
    Dat log ik zo: (is wel gemeten over het hele jaar, dus ook over nog te komen weken)

In 2009 heb ik 6980,00 minuten over alle ritten naar werk gedaan.
    In 2009 heb ik 9643,00 minuten over alle ritten naar huis gedaan.
    In 2009 heb ik 344,00 ritten heen en terug gehad.
    In 2009 heb ik 80,02 km/u over alle ritten naar werk gehaald.
    In 2009 heb ik 60,82 km/u over alle ritten naar huis gehaald.
    In 2009 heb ik 40,11 minuten als gemiddelde heenreistijd gehad.
    In 2009 heb ik 56,72 minuten als gemiddelde terugreistijd gehad.
    In 2009 heb ik 34,63 werkdagen in de auto doorgebracht.
    In 2009 heb ik 11,54 etmalen in de auto doorgebracht.
    In 2009 heb ik 1,65 weken in de auto doorgebracht.
    In 2009 heb ik 6,93 werkweken in de auto doorgebracht. 

Voor iemand die van analyses, correlaties en grafieken houdt is trackr een erg potente bron.

PS: ook bij zeilen (wedstrijden) is dit erg nuttig of grappig. "als we zus doen, is de snelheid zo" etc. 
    Ik probeer een  vriend, die rally´s rijdt, nog steeds m´n telefoon een keer mee te laten nemen ;) 
  •  12-06-2009, 12:50 1540 in reply to 1532

Trackr's!

Maart 2010 gaan wij met z'n tweeën een maand naar Laos (ZO Azië); we verplaatsen ons per fiets. Nu lijkt het me leuk om het thuisfront op de hoogte te houden van onze locatie. Het idee is om een Samsung B2100 en een Holux 236 GPS te gebruiken.

Ik weet alleen niet of het wel kan in Azië en wat de kosten daarvan zullen zijn. Heeft iemand ervaringen en of tips?

•  12-18-2009, 9:20 1546 in reply to 557

Ik zit te wachten op een Trackr  versie voor de Iphone..

Dan kan ik de heren van flitsservice.nl wat meer ondersteuning bieden door lokaties te bekijken die bij mijn huidige positie in de buurt zijn.

•  12-19-2009, 1:30 1548 in reply to 1546

Is in de maak volgens het nieuws (van augustus...)

en ik heb vernomen dat jij ook regelmatig in dezelfde regio vertoeft dus wie weet kunnen we een keer zwaaien dankzij trackr :)

•  01-04-2010, 16:04 1560 in reply to 1548

Haha,

Mijn regio is zo'n beetje alles, maar overwegend midden nederland..

Zwaaien lijkt me een goed plan of anders een keer een bakkie koffie bij een tankstation ;)

Groet!

•  01-07-2010, 19:28 1566 in reply to 1560

Wellicht een stoome vraag maar:

heb je ten tijde van de track ook een internet verbinding nodig?

Ik wil deze app graag gebruiken tijdens het hardlopen maar ik heb geen data abbo op mijn telefoon

•  01-14-2010, 0:10 1574 in reply to 1566

Live volgen = Dataverbinding nodig

Track opslaan en later uploaden = geen dataverbinding nodig

Je kan het dus prima gebruiken

•  01-20-2010, 6:51 1580 in reply to 1546

@ M4rk

Lijkt me uitstekend :)

Zowieso veel collega's op het werk met een iphone die graag een trackr app willen, de variant die ze nu hebben in de appstore is alles behalve soepel en precies.... 

Grtz,

DjIdee (ook FS'er) 

Page 4 of 5 (65 items)   < Previous 1 2 3 4 5 Next >
View as RSS news feed in XML