in Search

Wie gebruikt er Trackr en waarvoor?

Last post 06-27-2010, 17:06 by verdwaald. 64 replies.
Page 5 of 5 (65 items)   < Previous 1 2 3 4 5
Sort Posts: Previous Next
  •  01-20-2010, 13:20 1581 in reply to 1580

Re: Wie gebruikt er Trackr en waarvoor?

Koffie is altijd goed..

Ik hoop wel dat die iPhone app nou eens komt.. 't duurt wel lang..

Zouden ze aandelen Stinger hebben :-P

•  01-22-2010, 5:41 1583 in reply to 1580

djidee:

@ M4rk

Lijkt me uitstekend :)

Zowieso veel collega's op het werk met een iphone die graag een trackr app willen, de variant die ze nu hebben in de appstore is alles behalve soepel en precies.... 

Grtz,

DjIdee (ook FS'er) 

Welke variant is dat dan ?

Ik heb in appstore wel eens naar trackr! gezocht, maar niet gevonden.

groet 

•  01-23-2010, 14:16 1584 in reply to 1343

djidee:
    Eclipse:
    Uitdaging wordt in deze dat er op hoogte waarschijnlijk geen gprs verbinding mogelijk is. Wel hopende zodra we op lage hoogte varen de verbinding wordt opgepakt zodat de track en positie verzonden kan worden.

Wij zijn van het werk een keer met een ballon weggeweest, maar trackr deed het prima (ook de dataverbinding) op een htc touch diamond en een n95 (collega), nu zijn we niet erg hoog geklommen, maar volgens mij heb je nog aardig lang signaal/bereik...

Ik gebruik voor het real-time kunnen volgen mijn HTC HD met Trackr voor routes op de grond en voor grotere hoogtes het achteraf publiceren van de gevolgde route via de geo-tracker Qstarz Q1000P. Deze QStarz Q1000P heeft bv. de gehele route via GPS van Nederland naar Thailand vastgelegd waarbij de hoogte geen probleem meer is (ivm. werking via satelliet) . We vlogen met een Boeing 747 op ruim 11000 meter hoogte en alles werd goed vastgelegd. Wel de QStarz tegen het raam klemmen (achter de nachtverduisteringsschijf)

•  03-21-2010, 22:27 1640 in reply to 735

Om leuke tochtjes vast te leggen en foto's erbij te plaatsen. Dat laatste lukt me nog niet echt, maar de route volgen is ook al leuk.

grt,

•  06-27-2010, 17:06 1781 in reply to 115

Ik wil het gaan gebruiken voor onze kinderen. Die gaan nu voor het eerst alleen op pad (7 jr) naar sport of muziekles e.d.
    Ik vind het een rustig idee dat hij niet alleen kan bellen als er iets is (weg kwijt oid) maar dat ik dan ook kan zien waar hij is.

Tegen de tijd dat zijn "privacy" belangrijk wordt voor hem, is hij slim genoeg om trackr uit te zetten :-)

Page 5 of 5 (65 items)   < Previous 1 2 3 4 5
View as RSS news feed in XML