Hallo allemaal,
Volg al een paar dagen deze treath. Ook hier zomaar plotseling geen connectie meer met de server mogelijk (alleen via Wifi in huis ;-) ). Gebruik hier een Nokia E72, helaas werkt bovestaande recept niet op een E72 met de laatste software. Ja je probeert van alles nietwaar.
Het gaat er bij mij gewoon niet in dat het van de een op de andere dag niet werkt en dat dat dan aan jouw configuratie ligt! Het lijkt UPC wel! Daar ligt het ook nooit aan UPC maar altijd aan jouw situatie (duuhhh) ook al is er geen kakkerlak in je meterkast geweest je zal zelf wel wat veranderd hebben!
Oh ja ook hier good old KPN provider! Simkaartje van dochterlief (T-mobile prepay) en hup draaien! (moest wel even het beltegoed bijstorten dat was minder) Kortom stop maar met zoeken naar een oplossing aan je toestel kant, er is iets anders aan de hand.
Ik snap de mensen achter Trackr ook wel een beetje, die doen hun best om een stabiele versie te maken, maar als er iets via 1 provider ineens niet werkt... wellicht zitten ze zelf niet bij KPN en kunnen ze niet testen? Nou ik wil wel testen hor, maar dan moet de foutmelding wel iets uitgebreider zijn dan "ws(3)String index out of range -1"
Mannen ik hoor het wel!
Voor het andere tracken gebruik ik nu maar Endomondo jammer niet realtime maar werkt wel.