De live track werkt naar mijn mening (nokia N97) slecht tot zeer slecht. Ik heb meer GEEN verbinding dan wel verbinding met de server, daarnaast geeft deze ook iedere keer de melding dat de combinatie gebruikersnaam/wachtwoord niet juist is. Wel knap als deze al vanaf het begin hetzelfde is. Nadeel is dat de complete track bij deze error gewoon gestopt wordt.
Gebuik je geen livetrack is het wel een grappig programmaatje als je de track later upload naar de server.
Dit probleem schijnt al geruime tijd te spelen en ben dan ook benieuwd of dit ooit opgelost gaat worden.
Livetrack heeft alleen de eerste dag fatsoenlijk gefunctioneerd, dus mijn oordeel is dat het een leuk lokkertje is and that's it.
Toch bij RickvanV (Veronica) maar mijn beklag gaan doen, dat als ie weer eens wat promoot het iets moet zijn wat ook functioneerd, voorlopig blijf ik dus bij mijn oude tracker die het WEL perfect doet. Ik zal geen naam naam noemen van die tracker maar voorlopig blijft dat zeer zeker in alle surveillanceauto's zitten.